Ny blogg!

Ja, snart ska jag ju dra igång med min träning och viktnedgång för att bli av med gravidkilona, hehe. Så jag startade en ny blogg, precis som jag gjorde förra gången. Ni hittar den här: www.mandarinklyfta.se/traning Där kommer jag skriva om träningen, maten och promenader. Helt enkelt hur jag går till väga för att nå mitt mål. För er som är intresserade alltså. Jag kommer ju skriva i den mest för att peppa mig själv. Orkade inte pilla så mycket med designen så jag använde samma stilmall som jag har här på bloggen, hehe. Nåja, nogtjötat om detta.

Natten har varit pissjobbig både för mig och Jesper. Tindra och Molly har vaknat om vartannat och både jag och Jesper har sprungit skyttetrafik in till Tindra. Jag räknade ut att jag sovit 4, max 5 timmar och då är dom timmarna avbrutna med.. Nice.. Nåja, det är smällar man får ta när man skaffar barn. Förhoppningsvis stabiliserar sömnen sig när Molly börjar äta mer och vara vaken mer på dagarna. Men man är ju fasen inte människa när man inte får sova..så är det!

Nä nu ska jag kika lite snabbt innan jag ska hoppa in i duschen och sen ska vi hämta Tindra också. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0