Pulkaåkning?

Får se om vi kanske drar oss till pulkabacken idag. Tindra har aldrig prövat åka i någon backe direkt och hon gillar ju fart så vi tänkte se om hon uppskattar lite åkning i backen. Synd bara att vi inte har någon stor pulka med lite bättre glid i. Kanske kan kolla om vi kan låna någon.. Får väl se. Jesper var sugen på att åka pulka han med, haha! Men vädret är grått och trist så det är inte ens något roligt fotoväder. Bilderna blir så jäkla grå och tråkiga när inte solen är framme. Men några bilder från backen kanske vi kan få ihop i alla fall. Men det får bli när alla har vaknat och klivit upp. För nu ligger Jesper och sover i sängen, Tindra sover i sin säng och Molly ligger här bredvid mig i soffan och sover. Får väl se vem som vaknar först, haha. Jag har en känsla av att det KAN bli Tindra, hehe. Så när hon vaknar ska hon få lite mellanmål, Molly får en flaska och Jesper får klara sig utan, sen blir det påklädning, nerpackning i vagnen och sen knalla iväg till sandersdalar. Någon som vill hänga på?

Nää, jag har inget vettigt att skriva känner jag. Blir bara grötigt när jag funderar på hur jag ska formulera mig..känns onödigt att skriva över huvud taget.. Kanske återkommer senare med evenuella bilder eller dylikt..

Kommentarer
Postat av: mina

För mig funkade det amningen bara en vecka..sen var det ersättning som gäller & det funkar jätte bra..skönt för då kan man hjälpas åt på ett annat sätt...

Vad för ersättning ger ni henne ? fungerar bajsningen som det ska med henne eller är hon som min var 3 dag...

Hihihi.vilket prat....ihihi..

Hoppas att det blir trevlig med pulkåkningen denna onsdag.kram

2010-01-13 @ 09:47:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kadri

borde kanske också ta barnen till pulkabacken i dag

sv. hahaha tror att mannen skulle skicka tillbaka den med vändande post

2010-01-13 @ 09:49:45
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Nina

haha ja va oxå glad då den kom. men å bara kunna knata ut med hunden utan att kämpa sig fram som en galning. lr packa på theo å sig själv 700 klädesplagg skulle vara lovely.. herregud va skönt!

2010-01-13 @ 23:18:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0