Ridning och mys!

Ja idag har vi haft en riktigt trevlig dag måste jag säga. Efter att Tindra vilat middag åkte vi och lämnade nån jacka och grejer till Björn och sen åkte vi ut till Högås tillsammans med Niklas och Susanne. Hon skulle ut och "rasta" hästen lite, hehe. Så Tindra har fått prova rida för första gången i hela sitt liv och det var otroligt spännande kan jag säga. Så fort hästen stannade satt hon och gungade och sa "gå" haha! Tog en bild när hon sitter på hästen också men jag orkar inte lägga in den i datorn nu så jag visar imorn. Efter ridningen/promenaden så åkte vi hem till Niklas och Suss, dom bjöd på kött och potatis, riktigt gott! Och så satt vi och tjötade lite och nu är vi hemma igen. Har varit riktigt trevligt. Nu har vi hyrt film och ska sätta oss och kolla. Så det blir en riktig myskväll. Snöar gör det fortfarande och har gjort hela dagen..har väl kommit närmare 2 decimeter bara idag.

Nää nu ropar min gubbe på mig!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0