Segt, segare, segast!

Åh vad trött jag blir på alla dessa sjukdomar! Man skaffar tydligen barn för att ha dom hemma sjuka för jämnan! Nu har Tindra gått en vecka (läs 3 dagar) på dagis och nu är hon sjuk igen. Hon hade bara 38.4 i temp när hon lade sig men hon vaknade nu på kvällen och var glödhet, tog en temp och visst..39.5 pang bom! Så hon fick lite ipren och sen ville hon inte somna om så hon fick vara uppe en stund. Nu sover hon dock igen. Men våran andra bebis vill inte alls sova. Får väl se när man får lov att sova ikväll.. Snart är det ju till och med matdags för Molly igen så snart börjar hon väl skrika för det. Nåja jag får väl sova nån gång hoppas jag, haha! Tänkte bara svara några ang. att vända dörrhandtag. Detta är alltså redan gjort i vissa rum. Problemet i morse var att våran sovrumsdörr oftast är öppen så därför har vi inte känt något behov av att vända detta handtag. Men vi får nog göra det ändå OM man nu skulle vilja ha stängt någon gång. Nä nu ska jag försöka få lilldamen att sova så att jag själv får någon ro. Önska mig lycka till! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0