Tindras ridning!

Ja som sagt vette sjutton om det är nått på G eller inte. Vi får helt enkelt vänta och se. Men jag tänkte i alla fall visa bilden på Tindra och hästen som jag lovade igår, hehe.



Tog bilden efter att hon ridit när vi kommit tillbaka till stallet eftersom det var mer upplyst och blixten då inte är lika direkt eller vad jag ska säga. Det var ju mörkt ute. Men Tindra verkade gilla att rida i alla fall. Kanske blir en hästtjej, hihi.

Nu är städningen någorlunda klar. Ska bara ta tag i vårat sovrum också. Får se om jag orkar göra det idag eller om jag sätter mig och vilar. Tappade lusten lite. För det gör ingen skillnad på sammandragningarna nu ändå. Dock hade det ju varit skönt att ha det klart OM nu skiten skulle sätta igång. Men men, det får i alla fall bli efter maten i så fall. För nu börjar det kurra i min mage. Blir tunna kotletter och pommes idag. Enkelt och bra. Funderar dock på att åka och köpa lite godis till ikväll, hehe. Jag blev så sugen på bilar! Men vi får väl se sen.

Nu ska jag sluta skriva i alla fall och ta mig en snabbkik på lite andra sidor. Ha en trevlig kväll! Eller föresten här kommer en till mysig bild på en mysig tjej!


Kommentarer
Postat av: Kadri

fin bild på henne

hoppas att du städar i gång förlossningen då. 3 låter ju som en fin dag o ha födelsedag på.

2010-01-02 @ 20:29:34
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0