Två awards och lite vardagstjöt..

Jag har fått två stycken awards, hehe. En av Anki och en av Alex



Med denna award följer det även med en del regler:
- lägga in den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Berätta sju saker om dig själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en komentar i deras blogg att du gett dem denna award

Jag nominerar: (utan inbördes ordning)
Marie, Karoline, Jennyli, Nina, Kadri, Jennifer, Martina

7 saker om mig:
- Jag har dåligt morgonhumör!
- Jag saknar norrland
- Ibland börjar jag gråta utan anledning
- Jag har tappat bort min vigselring (för några dagar sedan)
- Jag är impulsiv
- Jag älskar att blogga och känner mig abstinent om jag inte bloggat på en hel dag!
- Är väldigt självkritisk.

Vad har vi gjort idag då? Jaa, skällt ut idioterna på västtrafik bland annat. Ska föresten ringa bohuslänningen eller nått imorn och se om dom vill göra en story om detta då dom 2 dagar i rad, på samma linje skickar trasiga bussar! Vi var vansinniga och den stackars busschauffören fick ta skiten. Fast det slängde han ju dock i ansiktet på oss sen då han till och med bevisade för oss att han sagt upp sig för att företaget beter sig som skit och inte ens har hela bussar.. Nåja, förbannad blev jag och ringde och skällde på västtrafik som i sin tur åberopade en resegaranti som inte ens är någon jävla garanti! Så vi sket helt och hållet i att åka någonstans och gick hem till Krewer istället. MYCKET trevligare! Fick busa lite med hennes underbara vovve! Gud! Jag vill ha en! Det var en blandning mellan japansk spets och mittelspitz. Bedårande! Nu har vi ju sagt att vi ska ha en finsk lapphund eller så. En hund i mellanstorlek helt enkelt men man kan ju inte låta bli att vilja ha en sån liten knähund som passar perfekt i handväskan, hehe.

Nu ska jag sluta skriva, orkar inte skriva mer. Det var nått bra jag skulle skriva men jag kan inte komma på vad sjutton det var så skit samma. Kommer kanske på det imorn. Nu ska jag ta en snabbkik sen ska jag sooooova!


Kommentarer
Postat av: Nina

tack snälla du. nu har ja fixat den! äntligen :P



stor kram!

2010-01-31 @ 22:28:40
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Hoppas att du får en skön start på denna måndag.kram kram

2010-02-01 @ 09:24:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack så himla mycket för den fina awarden :D:D:D

Gullig du är :)

Kramizar

2010-02-01 @ 11:24:10
Postat av: Kadri

tack för awardet. försöker o fixa det så snart jag hinner. måste bara komma på vad man ska skriva

2010-02-01 @ 11:56:15
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Ja vissa nätter blir inte som vissa när man har små barn,,'Ha en skön dag.kram

2010-02-01 @ 11:56:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0