God kväll..

Potträningen har gått bra idag med. Ingenting på golvet! Hon fick dock på sig en blöja när vi åkte ut till torp, känns inte som att hon är redo för att åka ut nånstans utan blöja ännu. Men vi gick upp till Olles leksaker efter en stund, för där har dom en barntoalett, testade om hon ville kissa plus att jag var nyfiken om det kommit nått i blöjan. Det kom inget kiss men hon tyckte att det var roligt att få gå dit och sitta på den lilla toaletten, hehe. Det hade kommit liiite lite kiss i blöjan som man knappt såg sen fick hon en ny på sig. I bilen påväg hem somnade hon och jag bar in henne i sin säng där hon sov vidare 1½ timme till. När hon vaknar plockar vi av blöjan igen och gissa vad, den var torr! Sen har det gått bra resten av dagen med. Stolt är jag! Så nu fortsätter vi på samma visa imorn.

Tindra ville inte alls sova ikväll. Lade henne vid 19.15 och hon sprang upp flertalet gånger. Hon fick faktiskt sitta uppe med mig lite när jag spelade tv-spel (mario kart på wii) och det tyckte hon var jätteskoj, hehe. Så nu lovade jag att vi skulle spela imorn när hon vaknar, får väl försöka hålla det, hehe. Hon har nog precis somnat om hon inte är vaken ännu. För hon var uppe och sprang för 5 minuter sen. Hur som hellst så kanske man kan få lite sovmorgon imorn..men den chansen är nog väldigt liten. För det spelar ingen roll om jag lägger henne 18, 19 eller 20 så vaknar hon ändå vid 5-tiden..skitunge!

Nää nu ska jag ta mig en macka tror jag..undra om det är nått bra på tv ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0