Sovmorgon!

Idag bjuder vi farsan på lite sovmorgon. Men bara för att han skulle få sovmorgon idag så bestämde sig barnen för att vakna 6.20 istället för 07.00-07.30 som dom gjort de senaste dagarna. Så det var bara upp och hoppa. Men jag tänkte försöka sova en liten stund sen medan dom vilar. Ska ju orka vara vakenoch social ikväl/natt, hehe. Men det återstår att se om jag kan sova då. Det blir nog bra. Ska faktiskt försöka lägga Tindra snart. Hennes ögon är uppspärrade för att hon försöker att inte bli trött, hehe.

Vad ska vi annars göra idag då? Som vilddjur ska vi skaffa oss lite mat och även köpa en ny pump så att vi kan sätta upp Tindras pool idag. Våran pump gick nämligen sönder sist gång så Jesper ställde sig och blåste, haha! Sen ska det duschas, fixas och grejas. Men hallå..ingen som känner sig frivillig att vara chaufför idag? Först vid 19-tiden och sen absolut senast vid 2?

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jaa alltså jag misstänkte som att det nog var rätt tidigt :D Det är dock rätt roligt med graviditeter.. Man har ju ofta en bild av saker och ting nu iom att det är min första graviditet och så när jag frågar i bloggen om något så får man oftast VÄLDIGT olika svar. :)



Ha en skön lördag! : >

2010-07-03 @ 13:08:39
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0