Trevlig kväll!

Igår var verkligen en trevlig kväll! Åkte hem till Melissa på sexparty och där klämdes det och kändes, smakades och luktades, hehe. Självklart blev det endel alkohol också men jag mådde inte vidare bra. Mådde illa nästan hela kvällen och sen fick jag en jäkla huvudvärk efter typ andra cidern. Men jag stannade kvar och sen drog vi mot stan. Åkte ner med Malin och Emelie men på torget så träffade jag Björn och dom andra missade att jag stannade så jag gick in med Björn på öltältet som stod på torget. Men jag hade i alla fall trevligt och det var kul att träffa lite nytt folk! Tog en taxi hem strax efter 00 och när jag kom hem så fick jag stoppa fingrarna i halsen i hopp om att må bättre. Det gjorde jag dock inte så jag halsade i mig lite vatten och gick och lade mig. Fick dock springa och spy 2 gånger även imorse. Men det berodde dock inte på alkoholen för så full blir inte ens jag på 4½ cider! Det sa även Jesper att han tyckte inte att jag var så full. Märkligt det där. Men jag gissar väl på att jag lider av grym vätskebrist. Har varit dålig på att dricka nu när det varit så varmt så det slog säkert ut hela min kropp totalt. Så nu måste jag börja skärpa mig med detta. Får väl se om jag kan få tag på några bilder att visa från festen med. För jag orkade aldrig dra med mig systemkameran ut.

Idag har vi varit gött sega. Jag och Jesper somna på soffan när ungarna vilade mellan typ 10-12.30. Det var SKÖNT för efter det mådde jag prima, tog två alvedon innan jag somnade också. Sen åkte vi ut till torp. Tog med oss pengar från Tindras sparbössa så hon fick köpa lite leksaker som hon valde själv. Det blev en bil som låter och spelar musik, en hoppande kanin och en skottkärra med lite hinkar och sånt i. Hon hade ju 500kr i bara sedlar i grisen, haha! Men hon blev nöjd och glad i alla fall.

Nu ska jag faktiskt ta och sätta mig i bilen och åka iväg och hyra film. Så det blir en myskväll för mig och gubben. Ha en skön kväll! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Ja nog skulle jag tro att det var vätske brist och inte cidern eftersom det var så få.. ja ja nu är bägge auktionerna betalda, Tindras skor hoppas jag kommer i väg idag, hon verkade då seriös men Mollys som jag betalade och mailade till han i går har jag inte hört av men hoppas att även han är seriös ja ja paket kommer hoppas jag till mina söta barnbarn Kram på er alla!!

2010-07-05 @ 10:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0