Trosor på!

Ja nu har jag satt på Tindra trosor och en olycka av en möjliga, haha! Men det tar väl ett tag att fatta att trosor inte är en blöja och att man måste säga till så detta hade jag faktiskt räknat med. Men vi kommer köra såhär hela dagen nu i alla fall. Tur att det regnar ute så kan vi vara inne hela dagen med gott samvete. Får se hur dagen fortgår.

Trött är jag i alla fall. Har så svårt att somna på kvällarna trots tidiga mornar.. Molly är gnällig varje jäkla morgon och jag vet inte varför. Och när man försöker lägga henne i sängen så blir hon ännu mera gnällig.. Nåja, det är väl nån period. Vet inte vart jag lagt min sån bok så att jag kan kolla. Aja, det löser sig..

Men men, nu ska jag försöka vakna.. Har varit vaken sen 5 men inte sjutton vaknar jag för det..

P.s glöm inte att gå in och rösta på nummer 4! http://lifeasablond.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalister.html KRAM!! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0