Barnen sover!

Yeah! Barnen har somnat och främmandet har åkt hem. Men fy fan vilken natt det har varit. Tindra har vaknat flera gånger p.g.a sin hosta och Molly vaknade halv 4 och ville inte somna om. Sen vaknade Tindra några gånger till. Halv 7 gav jag fan i alltihop och klev upp. Så nu ligger dom och sover och egentligen borde jag göra detsamma. Men det blev så lugnt och stilla så jag satte mig här istället.

Nu har mina besökare ökat igen, haha. Lite skoj tycker ju jag såklart men lite knepigt när man inte vet vilka som sitter och läser om mitt liv. Jag har ju en tendens att vara rätt öppen med allt. Som tillexempel att jag nu har börjat käka p-piller. Det är ett östrogenfritt piller som heter cerazette. Får väl se om jag reagerar på dom som jag reagerar på vanliga p-piller. D.v.s deprimerad och humörsvängningar så att jag inte känner igen mig själv. Jag ska testa dessa i alla fall och känner jag att dom passar så kanske jag försöker sätta in en p-stav ändå. För enligt min barnmorska så är det ungefär samma hormoner i dessa piller som det är i staven. Här ska det inte bli några barn gjorda inte!

Vad händer annars idag då? Inte mycket. Vädret är inte speciellt roligt. Det är mulet och trist. Men vi får se om vi ska försöka ta oss ut en sväng. I alla fall jag och Tindra eller om jag skickar ut gubben och Tindra. Får väl se, haha! Nu ska jag i alla fall njuta av tystheten en stund innan barna vaknar igen. Lär ju skriva mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

d e ju minipiller inte p piller :p

dom åt jag oxå när jag ammade för då ska man inte gå på p piller eftersom d e så mkt hormoner i dom..

2010-03-10 @ 19:18:41
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej. Jag är en av dom som läser din blogg:) hittade hit fr minbebis tro ja?:) jag har en pojk som är lika gammal som din äldsta, oxå född 080622:) Sen har jag oxå en tös född 090726. Intressant å läsa om andra flerbarnsföräldrar:) Du knäpper väldigt fina kort förresten!!:)

Hade. Kram

2010-03-10 @ 19:24:30
Postat av: sophia

den sorten käkade jag, den funkade bra!

Tills jag började blöda :( små miniblödningar varje dag, efter en månad gav jag upp, nu säger dem ju att man inte ska ge upp men va fasen, det blev lixåm för jobbigt, hoppas du har bättre tur!

2010-03-10 @ 19:53:44
URL: http://sophian.bloggplatsen.se
Postat av: sophia

Jag har haft p-stav då blödde jag inget men humöret var förjävligt ;) så det är inte säkert att staven funkar om tabletterna gör det...

2010-03-10 @ 20:34:29
URL: http://sophian.bloggplatsen.se
Postat av: Jennyli

Jag käkade cerazette efter Lucas. Satan vad dåligt jag mådde på de! + att jag är väldigt slarvig med o komma ihåg hmm.. Det var så Lucas blev till s



Efter denna bäse så sätter jag in en stav! Här blir det heller inga fler barn gjorda hehe..

2010-03-11 @ 07:57:38
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har käkat cerazette i omgångarna 3. Första gången fick jag ett jävla humör(mer än vanligt alltså), andra o tredje gången så var dom bra dom första 3mån för att sen orsaka blödning typ varannan vecka:-s

2010-03-11 @ 15:08:25
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0