Dagens planer

Idag är det dags för dagis för Tindra igen. Hon längtar! Hon tjatar om att få komma till Pia, hehe. När jag har lämat av henne på dagis vid 9-tiden så ska jag hem och duscha. För vid 12-tiden ska jag möta Melissa och Vincent på espressohouse för en fika. Ska bli trevligt. Men efter det vet jag faktiskt inte vad som händer. Ska väl hem och laga lite mat. Blir nått så enkelt som fiskpinnar och potatiskmos (hemmagjort såklart). Det är något som hela familjen gillar! Får väl se om det blir några bilder idag med.

Igår gjorde jag nått dumt. Eller ja, inte dumt kanske. Men jag kan säga såhär, vi har en babytravel syskonvagn till salu i olivgrön inklusive svart liggdel. Knappt använd. Även en carena freeride, svart, inklusive liggdel till salu. Någon som är i behov av barnvagnar hör av er! För jag klickade nämligen hem en ny inatt. Nåja, ska skriva annonser ikväll så får vi väl se om vi lyckas få sålt dom. Annars har vi problem, haha. Vill ni se den nya vagnen? Ja, det blev en sånhär:


Bild hittad på google.

Snygg, eller hur? Får väl se om vi hinner få den till veckan. Det skulle ta 2-5 arbetsdagar. Beställde även regnskydd, mjuklift och sidoväskor när jag ändå höll på. Denna vagnen kan man ju även använda som singelvagn det var därför jag köpte den. Ångrar starkt att vi inte köpte den från första början. Men gjort är gjort och nu har vi snart en sån i alla fall.

Nä nu ropar ungarna på mig. Skriver mer senare!


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack gumman! Vad snäll du är ;D

2010-03-04 @ 09:22:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack malin! kul att höra :D

hur rullar allt för dig då?

2010-03-04 @ 09:28:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas att ni får dom andra vagnarna sålda, inte så kul att sitta med tre vagnar annars. Jag är så glad över att vi väntat med att köpa tvillingvagn för det är många som verkar ångra sig om dom inte köpt den du köpte i natt då =)

2010-03-04 @ 10:16:20
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag...Hoppas att silen har hittat upp till er med..Hoppas att du blir av med vagnen till bra pris--Ha en skön dag.kram

2010-03-04 @ 11:54:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Vi har också tänkt oss en sån vagn. Vart beställde du den, och hur mycket fick du betala med alla tillbehören?

Hoppas ni får en bra helg och att Tindra håller sig frisk!

2010-03-05 @ 16:00:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Veronica

Schysst syskonvagn du hittat! Vad är det för märke??

2010-03-06 @ 14:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0