Dags igen!

Ikväll blir det att dra till trollhättan igen för att plåta lite vimmelbilder. Kan ju hoppas att det blir några fler ikväll, haha! Nåja, det blir nog bra. Hade ju dock varit roligare att ha någon med sig med tanke på att man knappt känner en jävel i trollhättan, haha! Håll nu tummarna på att barnstolarna får plats i hyrbilen med, för då blir det invigning på trestad lekland imorn.

Idag har det varit fullt upp från 7 till nu. Började med att ungarna vaknade där runt 7, då blev det påklädning, nya blöjor och varsin flaska. Sen tog vi det lite lungt och kollade på musses klubbhus. Sen satte vi fart. På med ytterkläder, ner i vagnen, ut till bussen och ner till öppna förskolan. Där busades det och tjoades så jag nästan fick huvudvärk. Det är nästan jobbigt hur mycket barn och vuxna som är där egentligen..

Efter det gick vi (jag och ungarna) och mötte Jesper och Gösta. Vidare till "nya" cafét på kampenhof eftersom dom även sålde korv. Så Tindra åt korv medan vi andra fikar. Jag käkade en pizzaslize. Den var dock inte speciellt god, det var knappt nån ost på den.

Efter det gick vi till banken och fixade lite ärenden och sen åkte vi ut till torp. Där gick vi en sväng, fick köpt en fleecejacka till Tindra och en fleecedress till Molly. För när det är flera plusgrader ute, som det varit idag, så är overaller alldeles för varmt, speciellt till Molly som ligger helt vindstilla under Tindra. Sen handlade vi mat och nu är vi hemma och ska käka. Sen ska jag gå ner till ok och hämta bilen.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Här verkar det lika fullt upp som hos mig. Men du verkar hinna med mer än mig i alla fall :) Jag har inte svart bälte i barnvård ännu haha!!!! Nya bloggen ser jättefin ut. Du är duktig som orkar (och kan) byta så mycket!!! För mig tar det en hiskelig tid innan något fungerar :D

2010-03-12 @ 21:16:15
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0