Här igen!

Nu är jag här igen. Har egentligen inte tid att sitta här men jag gör det ändå. Borde egentligen leta upp kvittot till barnvagnen som vi ska sälja imorn men jag gör det snart. Ska ändå vika lite tvätt också. Men nu kommer det en ny vecka med nya tag. Vad händer då? Jo detta.
Måndag: Tindra ska till dagis, dom kommer och köper barnvagnen och sen blir det stan och eventuell shopping, hehe. Får se om vi tar oss nått att käka i stan med.
Tisdag: Efterkontroll hos barnmorskan. Ska väl skaffa nått preventivmedel då också. Men är fortfarande lite osäker på vilket jag vill ha. Sen på kvällen ska jag eventuellt åka ner till stan och ta lite kvällsbilder. Får se om man hittar något spännande motiv.
Onsdag: Funderar på öppna förskolan faktiskt. Men då hade jag velat köpa ett lås till vagnen först. För dom har haft så många vagnstölder där den senaste tiden.
Torsdag: Ingenting planerat tror jag.
Fredag: På dagen, vet ej. På kvällen ska jag till trollhättan och plåta vimmelbilder igen.
Lördag: Invigning av leklandet på trestad center, så vi ska dit och busa rejält!
Söndag: Det återstår att se!
Ganska skönt att ha något planerat för en gångs skull. Då har man något att se fram emot!

Men i övrigt har vi ju rätt mycket planerat denna månaden. I alla fall om norrlandsresan blir av och det hoppas vi verkligen! För då åker vi bil hem, hehe. För om inte Jesper åker med blir det ingen bil. Och då tar inte jag med mig några bilstolar och det resulterar i att vi får gå om vi ska någonstans och vi kommer inte kunna hälsa på alla som vi vill hälsa på. Om nu inte alla skulle komma och hälsa på oss då, hehe.

Och nu har ju våren börjat komma. Helt underbart! Det var 5.6 plusgrader vid 16-tiden idag. Nu ska det bara hållas plusgrader dygnet runt i en vecka (är det dom säger va?) så har våren kommit oficiellt, haha!

Nä nu ska jag börja göra lite nytta. Men jag är så slö! Och nu blev jag hungrig igen. Orka. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0