Morsning!

Idag har vi endel att göra. Som vanligt, känns det som.. Vi ska ut till jula och byta cykelkärran och förhoppningsvis få en som funkar. Sen behöver vi även handla. Det lär ju ta lite tid. Sen ska Tindra hämtas på dagis och förhoppningsvis kan jag hämta henne med cykeln så att hon blir glad. Även om vi har typ 10 sekunders gångväg så blir hon nog glad om hon kan få åka cykel. Så ja, vi ska skruva ihop den jäkla kärran där ute på torp så att vi ser att den funkar! Och funkar den så blir det en cykeltur med stora damen idag.

Middag idag blir wok. Mmmm wok!! Jag har längtat efter woken! Haha! Funderar även på att baka om jag orkar det. Snart är det ju kalas med. Ska planeras.. Men det blir nog bara en vanlig tårta, lite kakor och kaffe. Funderade ett tag på smörgåstårta bara för att det är så gott men jag vet inte om jag orkar. Jaja, det återstår att se. Funderar även på vad vi ska köpa till henne i present. Det blir nog lite leksaker skulle jag tro. Hon har inte så mycket leksaker som är för hennes ålder längre. Skulle behöva rensa ur hennes rum innan hon fyller så att vi kan fylla på med allt nytt, hehe. Det får bli ett projekt.

Nää nu ska jag göra damen iordning för dagis sen ska resten av familjen sätta fart! Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Kadri

När man har små barn finns det visst alltid mycket o göra

2010-05-31 @ 11:01:29
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0