Nyttig dag!

Ja börja med att kika in och läs här: www.mandarinklyfta.se/traning

Sen när ni kommit tillbaka hit så förväntar jag mig applåder, haha! Näädå skämt och sido. Har varit nyttig idag. Lååång prommis, GI-middag och inga sötsaker. På rätt spår nu känner jag! Blev dock grymt trött av allt detta motionerande och hade tänkt städa, men nu vet jag inte längre om jag orkar.. Får se om jag får upp motivationen efter att ungarna lagt sig.

Annars har det väl inte hänt så mycket spännande idag. Torp, handlat, skaffat ett ica-kort som är anslutet till samma konto som Jespers så vi slipper vela ifall att bara en av oss åker och handlar. Sen nada.. Försökt underhålla mina barn, hehe. Tindra har badat. Ska se om jag orkar/kommer ihåg att lägga in bilderna på det sen, haha! För hon skulle promt bada med sina armkuddar och badring i badkaret, haha!

När jag lagt ungarna ska jag ut och greja lite i trädgården dock. Ska sätta upp våra solcellslampor (som fortfarande är hela) på baksidan. Har lite funderingar hur jag ska sätta dom så jag får försöka pussla lite. Annars finns det ju fler att köpa. Ska ta bort dom på framsidan. Ingen idé att ha dom där. Nu har vi lagat en och samma lampa minst 5 gånger så vi orkar inte längre. Blir nog inte att vi gör nått mer på framsidan än att sätta lite blommor i en kruka, för nått annat lär inte få vara ifred ändå. Om ens den får det, återstår att se.

Nää nu ska jag göra Molly iordning, byta blöja, ta på jamisen sen mat och i säng! Tindra gick precis och lade sig för hon var stentrött! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj va du har varit duktig då... Du jag var ut och kolla lite på SAS och skulle ni boka nu och flyga hem hela familjen ex. 5 juli och retur 13 juli så skulle ni fluga för under 2000 kr skulle vara kul om ni kom och bil skulle ni ju få ha av gammelmormor och eget boende här hela tiden utan att vi är hemma ja ja många kramar till er alla// Mamma

2010-05-07 @ 09:10:25
Postat av: Jenny

Den var ju jättesöt!! Vad du är duktig, Malin:-)

2010-05-07 @ 09:39:36
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Kadri

kollade in på din träningsblogg. Vad fint du har fixat där. Vad duktigt o gå ner i vikt

2010-05-07 @ 12:11:36
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, I see :) är själv uppvuxen däruppe, i närheten av bron typ, men bor numera i Sthlm :)

men västkusten är ju också jättefint!

kram

2010-05-07 @ 14:49:55
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0