Sover gott!

Nu har vi precis kommit hem från våran lilla shoppingrunda. Det blev en vintermössa+vantar till Tindra och en leksak till Molly. Hon har varit helt omöjlig där ute. Inte velat äta, inte velat sova och bara försökt klättra ur vagnen. Höll på att bli tokig på henne! Men nu har jag fixat en nummerportering åt Jesper också så nu är det klart. Kom även på att jag skulle köpt en fuskpolo men jag glömde bort det bara för att jag var så stressad över att Molly försökte klättra ur. Vi har nämligen invigt fårskinnsåkpåsen idag och den har inga hål för bältet så jag kunde inte spänna fast henne heller. Men nu ligger hon i vagnen här utanför och sover så gott. Hon somnade när vi stod och väntade på bussen. Det är gott när dom kan sova ute, där sover dom som bäst. Så vi får väl se när damen behagar att vakna.

Tindra då? Ja, hon mår som vanligt idag. Pigg och alert var hon imorse och blev lycklig av att få komma till dagis. Så det ska vara! Ska hämta henne om ca. 1 timme så vi får väl se om hon vill vila lite. Ska i alla fall försöka. Sen blir det mat bestående av köttbullar, potatis och brunsås och efter maten tror jag att jag och ungarna ska gå på en liten promenad i det härliga vädret. Tindra får väl ta med sig sin docka i dockvagnen också. Det tyckte hon var roligt igår, hehe.

Igår skrev jag även ut namntavlorna och satte in dom i ramarna. Tindra blev så stolt över sin och ville hänga upp den. Så vi hängde upp den ovanför hennes säng. Har tagit kort på det så jag kan visa sen. Men jag orkar inte hämta kameran nu. Men ni får väl se dom ikväll eller nått. För nu tänkte jag faktiskt gå och umgås lite med min man. Vi firar faktiskt 2-årig bröllopsdag idag för er som inte vet det! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis era töntar ;>

2010-11-08 @ 14:54:03
URL: http://wiikman.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej igen!

Jätte stort grattis till er och många kramar på bröllopsdagen. Molly ser ut att mysa så där som dom gör en lite kylig vinterdag, ibland önskar man att man kunde byta med dom. Blev 2 filmer idag till Tindra, pippis första film och tecknat. Ska köpa lite mer när vi far till kupan nästa gång. 5 kr filmen för VHS då kan man ju köpa hem ett lager så att det finns, ska även köpa hem lite kritor och ritblock. Nått mer som du kan föreslå som hon gillar att pyssla med? Tänkte att hon skulle få baka negerbollar och så kan man ju göra trolldeg.. ja jag har många planer som du ser så nu måste jag få ha henne mycket ja även naturligtvis Molly med, men hon e ju mindre så det blir väll mest bus. Och jag kan bara tänka mej va Oskar kommer att bli lycklig han älska ju barn.. nog nu ännu en gång stort grattis// Kram mamma

2010-11-08 @ 16:41:40
Postat av: Jennie och Norah

Ja visst är det!Man borde egentligen inte bry sig men det är SÅÅ svårt!Det är dom som borde skämmas,inte jag.Trots att man ibland har tvivlat..

Men tack för din fina kommentar,man är inte bortskämd med sådana numera =)

Ha en fortsatt fin dag!

2010-11-08 @ 17:21:14
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0