Vad händer och sker?

Nu har vi precis suttit och haft familjemys till en film med tända ljus och lite chips och dip. Nu ligger dock ungarna i säng och jag hoppas att dom vill somna snart. Idag har varit en relativt lugn dag. Vi har varit hemma hos Jespers mormor och blev bjudna på lite lunch och sen åkte vi och handlade och åkte hem. Hemma blev det lite städ i vardagsrummet så att vi kunde få dit den nya mattan. Det blev jättefint! Jag är verkligen helnöjd! Nu är det bara några detaljer som saknas typ som krukor i andra färger, gardiner och kanske en duk. Men det är ju sånna småsaker egentligen. Föresten kom jag på att jag har gröna krukor fast i köket, så jag tror att jag ska byta plats på dom, hehe. Sen fick jag även upp den nya "ljuskronan" jag köpte på göksäter förra helgen så jag har tagit kort på den med. Såhär ser det ut.


Nu ska snart Jesper sätta sig och spela. Själv funderar jag på att ta mig en tur med bilen, kanske fota lite och sådär. Det är ju dock minusgrader ute så jag vet inte hur sugen jag är, hehe. Men jag ska fundera på saken. I så fall lär ni väl få lite bilder senare ikväll eller imorgon.

Appropå imorgon funderar vi på att åka och bada på vattenpalatset i Vänersborg hela familjen. Skulle vara kul att se hur Molly skulle tycka om en stor bassäng, hehe. Så det tror jag att vi ska göra faktiskt. Men jag har faktiskt inget mer att berätta just nu. Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anki

haha du säger de...



Den där mattan har ja oxå i tv rummet...goooode så less den...

2010-11-06 @ 22:54:27
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0