Frågan är..

Undra om man skulle orka sig iväg till öppna förskolan. Man blir ju lika slut i huvudet själv som ungarna som härjar runt värre än nånsin. Men ändå skönt att köra slut på lite av deras energi redan innan lunch. Då kan dom somna i bilen och förhoppningsvis fortsätta sova en stund efter att vi kommit hem. Ja, så får det nog bli. Nu är en unge påklädd, nu ska jag packa väskan med välling till Molly, Tindra kan jag köpa ett mellanmål till där borta. Ska bara komma ihåg att ta med mig lite mynt, sen får hon lunch hemma. Kameran kommer jag ha med mig men jag kan inte lova några bilder. Beror lite på om ungarna sticker åt varsitt håll, hehe. Så jag antar att jag får sätta lite fart då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0