Sjuk?

Japp, jag tror att det är min tur inom en snar framtid i alla fall. För jag har börjat hosta och känner mig lite sträv i halsen eller vad jag ska kalla det. Så nu knaprar jag halstabletter och hoppas att det stannar vid just strävhet i halsen. Men jag tror inte det faktiskt.

Nu har vi varit ute på biltema och köpt en ljuddämpare till bilen, så den ska sättas på imorgon. Gött! Så då var det klart också. Bilstolarna sitter på plats och det var inga större problem. Så nu är det ju bara besiktningen kvar. Och den ska göras här under veckan förhoppningsvis. Blir förmodligen att åka hela vägen upp till Bengtsfors eftersom det är enda stället med drop in! Helt sjukt vad många som behöver besiktiga sina bilar just nu. Men vi får väl surfa in på bilprovningens hemsida och se om inte dom fått något återbud.

Jag har i alla fall hunnit ta en bild på bilen bara för att visa den. Såhär ser den alltså ut.



Ingen märkvärdig bil men den duger gott åt vårat "Svensson-liv"! Den går billigt också, det går inte att jämföra denna med chryslern. Kan ju bero på att det är en v6:a i chryslern också, haha! Nåja, det blir bra! Vi är i alla fall nöjda över vårat köp!

Nu ska jag starta en diskmaskin sen får vi se om jag och ungarna tar oss en sväng till Brastad efter maten. Lite sugen är jag allt bara för att slippa sitta hemma. Men ni får ha en fortsatt bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: mamma

O gud va fin den var!! Lessen att jag e så dålig att kolla mailen,, och ja det är torsk som jag kokar i lite vatten och smör, mest smör och sedan så kokar ju sås på påse (Blåband ska det vara) och sedan så häller jag bort vätskan från fisken och blandar sedan ihop med såsen och så kokt potatis och citron till mumma.... vill du ha nått recept eller så sms:a så får du svar direkt // Kram mamma

2010-10-31 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0