Trevlig kväll även idag!

Ja, jag åkte och umgicks med Krewer även ikväll. Det var trevligt. Vi spelade lite kort och tjötade på som vanligt. Jesper kan ni ju gissa vad han har gjort hela kvällen? Haha! Så tack för ikväll!

Jag hade tänkt lägga in lite bilder och en film även ikväll men nu orkar jag inte. Är alldeles för trött. Men efter att Tindra och Jesper sovit på soffan så vaknade Molly ganska lagom samtidigt. Så då fick Molly mat och sen begav vi oss ut en stund innan våran (för vår del) sena middag. Vi gick och Tindra cyklade ner till stora lekplatsen och där var vi och busade en stund. Sen såg vi att Tindra tröttnade lite så vi gick en liten promenad och Tindra cyklade. Nu är inte hennes fina trehjuling så stor för henne längre och hon cyklar på den utan problem, hon älskar den verkligen! Det bästa är ju att man kan lasta massa löv och sånt där bak, hehe. Men det var en mysig promenad för hela familjen faktiskt. När vi kom hem så var vi ute en liten stund till, Jesper körde in moppen i garaget och sådär. Sen var klockan plötsligt 18 så vi gick in. Då gjorde vi mat och sedan fick Molly lägga sig och hon somnade nästan direkt för en gångs skull. Tindra var vaken en stund till, men även hon var rätt trött så hon gick och lade hon med. Så det har varit en väldigt mysig eftermiddag/kväll med familjen och sen en väldigt trevlig kväll med fröken K.

Nu, mina vänner, tänker jag gå och lägga mig med dubbla täcken i sängen och försöka somna innan klockan 01..får väl se hur bra jag lyckas! God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0