Hon gjorde det igen!

Igårkväll gjorde jag en liten chansning. Jag orkade inte bråka med Tindra och hålla på att väcka henne för att kissa. Hon blev ju bara arg och ledsen på mig kvällen innan. Så jag lät henne vara. Jag gick och lade mig (som vanligt alldeles för sent..) och kvart i sju imorse hörde jag att hon klev upp, satte sig på pottan och kissade! Hon är ju så duktig! Man blir stolt!

Molly, hon sover fortfarande. Min lilla tröttis som är så förkyld nu. Hostar och snorar hur mycket som hellst. Inatt fick jag kliva upp och ge henne hostmedicin och det var nästan så att jag inte ville lägga ner henne i sängen igen för hon var sååå mysig! Skulle bara kramas och mysa i min famn. Men jag behövde också sova och hade jag tagit upp henne så hade hon ju inte varit mysig hela tiden kan jag lova, hehe. Så jag lade ner henne igen och gav henne nappen och hon somnade direkt igen.

Föresten, jag glömde ju att skriva om "träningen" igår. Eller jaa, jag skrev ju vad som hände men jaa. Det blev bara 6778 steg igår och då tog jag av den när vi kom hem från torp. Men jag har fick i alla fall lite motivation när jag ställde mig på vågen och insåg att jag faktiskt fått ner 1kg i vikt, hihi! Så nu får det gärna fortsätta åt samma håll!

Nää nu ropar Tindra på mig. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej hej kikar in här... otroligt duktigt att sätta sej på pottan måste jag säga .. vad bra ni har lyckats ;)//carro

2010-09-24 @ 11:01:30
URL: http://carrolines.blogspot.com
Postat av: Nina

åååå va duktig hon är!



just nu åker min kamera snålskjuts i skötväskan S ibland blir det så :P



hoppas du får en super fin helg!

2010-09-24 @ 22:33:37
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0