Bilder!!!

Idag när jag och Troja var på promenad så fotade jag faktiskt endel. Tänkte bjussa på dom bilderna.. Låter bilderna tala för sig själv helt enkelt. Finns dock EN bild bland dessa som jag funderar på att förstora, blev så nöjd!












Detta är platsen där jag och Malin skulle fota. Supermysigt och jättefint ljus!








Detta är bilden som jag funderar på att förstora..












Det är inte bara ett träd som vält i skogen denna vintern...










Detta har ungarna på dagis planterat. Det är kvarglömda byxor och stövlar som ingen saknat. Smart idé tyckte jag! Blev häftigt faktiskt!





Jaa, det var dom bilderna det! Återkommer senare med ett litet träningsinlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0