Gina the giraffe!

Det var tydligen en rolig app att leka med. Jag får inte längre ha min telefon för den har Tindra! Hon för en riktig konversation med den och förstår inte riktigt att den faktiskt härmar henne, hehe. Gullhöna!

Tindra och Molly är mycket piggare nu, peppar peppar. Dom leker och äter och dricker och dom har inte behövt spy nånting. Molly är däremot rätt kass i magen åt andra hållet. Jag har lite magknip emellanåt och mår lite illa då och då men har inte behövt göra det ena eller det andra. Jag hoppas hoppas hoppas att jag slipper!! Men Jesper blir i alla fall hemma resten av veckan så att jag får hjälp med barnen om jag skulle bli sjuk med. Jaa, han är ju sjuk han med så det är ju också en orsak till att han inte jobbar.

Nu ligger Molly och sover, snart i alla fall, och jag måste iväg och handla. Vi har ingenting att äta hemma förutom mariekex som snälla Malin var och handlade åt oss igår. Frågan är vad jag ska göra för mat som ungarna kan äta i alla fall. Dom har ju mest druckit proviva och avslagen cola hela förmiddagen. Måste ju göra någon mat också. Men vad är egentligen skonsammast för magen? Får ju inte vara nått som innehåller massa fibrer, för det sätter ju fart på magen ännu mer. Och inte gärna mjölkprodukter heller. Kanske bara skulle göra varma mackor på vitt bröd. Lite ost kan väl inte skada, eller? Ååh jag blir galen..

Får ta och använda mig av min bästa vän - Google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0