Härlig promenad!

Har nästan precis kommit hem från en härlig promenad i vårvärmen! Underbart väder idag och bättre ska det bli under veckan. Kanske dags att börja rota fram sommarkläderna snart? Ska bli 21 grader varmt till veckan ju.. Jag och Troja var i alla fall ute och gick i nästan en och en halv timme. Tindra är med Malin och Ida och tittar på hästarna och Molly SKA sova men verkar inte riktigt med på noterna, haha! Själv tänkte jag passa på att städa lite.. Ser förjävligt ut här hemma, bokstavligt talat!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vart finns gilla-knappen på blogg då? hehe! :)

2011-04-17 @ 13:49:18
URL: http://livetipitea.blogg.se/
Postat av: mamma

Oj va avundsjuk jag blir, hoppas bara att det är lika fint när jag kommer, men det är det säkert, men du vet ju att man inte ska klä av sig så fort på våren, för även om det är varmt i luften så kyler det från marken. Nåja allt det där vet ju du, jag låter väll som en tjat kärring :) Kramar till er alla

2011-04-17 @ 13:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0