Sjuk liten dam!

Ja, denna gången är det en riktig magsjuka. Förra gången spydde Molly en gång och sen var det bra.. Denna gången är det Tindras tur! Tindra får knappt behålla nånting. Första gången kräktes hon över halva kökssoffan och halva Jesper när vi satt och åt. Sen fick hon en glass och strax efter att den var uppäten var det dags igen - credit till henne att vi hann till toaletten! Jag fyllde hennes nappflaska med vatten och hon har nästan druckit upp den men kräkts upp hälften av den. Stackarn! Nu har hon somnat här på soffan bredvid mig. Helt utslagen! Får hoppas att hon får sova hela natten utan kräks! Jag kommer snart bära in henne i våran säng. Bättre att hon sover där så att jag kan ha koll på henne.

Vilken trevlig eftermiddag vi fick.. Molly ska snart få gå och lägga sig hon med. Själv kommer man väl sitta här. Sen kolla på Bachelorette när det börjar. Känns ju lite märkligt att se ett känt ansikte i tv, hehe. En kompis till Jesper är med så det är ju lite spännande faktiskt.

Imorn då? Ja, jag ska ju till studievägledaren. Så Jesper får kliva upp extra tidigt och vara med ungarna medan jag åker. Träningen blir det dock ingenting med. Får väl hoppas att Jesper klarar sig. Han är i alla fall och jobbar nu. Självklart hoppas jag att även jag klarar mig! Och så även Molly. Men det återstår att se. Tyvärr har jag inga vitpepparkorn hemma så jag kan inte ens köra på det gamla husknepet. Nåja, bara vänta och se då..

Ni får i alla fall ha en trevlig kväll. Nu vaknade Tindra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0