Varmt och härligt!

Vilket underbart väder vi har fått! 20 plusgrader i skuggan! Underbart! Började dagen idag med en promenad, blev inte så långt då vi gick för att leta björkris, och det hittade vi också! Så nu står en stor "buske" utanför på framsidan och har även ställt en mindre inne i köksfönstret. Ska bara se om jag kan hitta våra jäkla fjädrar, annars får jag åka ut och köpa nya, är ju inte dyrt direkt, haha!

Efter promenaden var genomförd så åkte jag hem till Melissa för att ta några bilder på henne och lillebror i magen. Det var trevligt och jag hoppas att bilderna blev lika trevliga! Har inte hunnit lägga in dom i datorn ännu då Jesper sitter vid "rätt" dator. Men jag får sätta mig med dom ikväll helt enkelt. Men dom såg i alla fall bra i kameran men det är inte säkert att dom blir lika bra när man ser dom i datorn sen. Men det blir nog bra ändå!

Nu ska vi snart hämta kidsen på dagis och sen blir det hem. Funderar på att ta på mig arbetsbyxorna och greja lite här ute. Kanske är dags att ta fram utemöblerna och sådär snart? Tänkte röja upp lite på både framsidan och baksidan, ser så tråkigt ut med alla löv och skräp som ligger överallt. För ute - det tänker jag vara idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jaa vi får göra det ;) jag la till dig förut, så nu får jag bomba med kommentarer :D

2011-04-18 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0