Vilken dag!

Igår pratar jag om nu. Vi hade egentligen tänkt stanna hemma så Jesper kunde åka själv och hämta lite grejer i Habo åt sin bror. Men jag ville inte stanna hemma själv så vi åkte med ändå hela familjen! Så vi åkte vid 11.30 eller nått sånt. Men på hemvägen sen drog det ut på tiden mer än vi trodde. Beror ju dock på oss själva egentligen. Vi stannade för att Tindra sa att hon var "bajsig" men hon kissade bara. Sen stannade vi på godisfabriken i Mullsjö och ja, det kändes som att vi stannade hundra gånger. Trodde inte att vi skulle komma hem fören vid 21! Men det gick såpass snabbt att lossa släpet hos Björn så vi var hemma redan vid 19.30 igen. Vilket var skönt! Då satt alla våra grannar ute här på framsidan. Så när jag lagt Molly så satte jag mig där ute med när Jesper åkte och lämnade tillbaka kärran. Då bestämde vi oss för att Jesper skulle åka och hämta pizza på Atlantic och samtidigt hämta grannens pojkvän så vid 21 fick vi käka. Ja vi hade ju givetvis käkat under dagen med, men den pizzan satt fint! Till och med Tindra åt ett par bitar! Då vet man att det är bra! Nåja, sen var det sängdags för Tindra och vi tog oss ett par öl. Ja inte många..men man är ändå gött seg i huvudet idag. Sent blev det med! Vi kom väl inte i säng fören vid 2 tror jag! Men det var i alla fall väldigt trevligt!

Idag ska vi hem till Jespers mormor vid 13.30. Ikväll blir det grillning med grannarna igen. Ska bli väldigt gott! Jag är jättesugen på grillat och ändå var det inte längesen vi grillade, förra fredagen. Men det är ju så fruktansvärt gott! Tror minsann att vi ska slå på stort och grilla grillraket idag. Vet ni inte vad det är så ser den ut såhär:


(bild lånad från google)

Det är svingott! Och oerhört mycket kött, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0