En snabbis innan sängdags!

Fast frågan är i och för sig om jag kommer kunna somna. Jag är skitpigg och uppåt. Kan bero på all träning det har blivit ikväll. För det var just den jag tänkte skriva om. Malin och Malin kom förbi och tränade med mig. Vi började med pilates, personlig favorit, och sedan körde vi även 20 minuters passet av zumba. Känns skönt i kroppen och man känner sig så mjuk! Jag är så glad att jag har kommit igång med träningen igen att ni fattar inte! Hela kroppen och själen mår bättre! Så dagens träning har alltså bestått av:

- 30+30 minuters promenad (bortser från de kortare svängarna)
- 30 minuter pilates
- 20 minuter Zumba

Nu ska jag bara kika färdigt på "Mean girls" som går på tv11 sen blir det sängen. Återkommer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0