Mer effektiv nu!

Nu har jag varit lite mer effektiv än klockan 7 imorse. Det tar ett tag för mig att riktigt vakna, hehe. Vid nio var vi på dagis, jag stannade en stund. Efter ett tag sa jag hej då till barnen och gick. Molly såg lite chockad ut men verkar inte ha blivit ledsen i alla fall. Så om dom inte ringer så ska jag tillbaka vid halv ett. Får se om dom vill att hon ska sova där imorn eller om vi ska ta det nästa vecka.

När jag gick så var jag bara hem och hämtade Troja och bytte jacka, sen begav vi oss ut i snöovädret. Var ute och pulsade i en decimeter tjock kramsnö - var rätt tungt - i ungefär 40 minuter. Men det var väldigt uppiggande måste jag säga. När vi kom hem igen så släppte jag in Troja och själv stannade jag ute och skottade snö. Underbart med vinter. Nåja, nu ska vi inte vara bittra.. När jag kom in så slängde jag in lite tvätt i tumlaren och slängde även igång en ny maskin. Måste erkänna att det är rätt trist när inte barnen är hemma. Man blir otroligt rastlös.. Fast ändå blir man mer effektiv.

Just nu sitter jag med min frukost som består av en mugg med yoghurt - jordgubb/smultron. Man får en smak av sommaren i alla fall. Men nu tänkte jag kika vidare en stund innan gubben vaknar. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0