Resten av dagen

Efter intervjun så var det ju dags för inskolningsdag nummer 2 för Molly, detta hade tydligen gått bra för det var Jesper som var med henne idag. Själv klädde jag på mig för en långprommis med Troja. Malin och Thea hängde på. Vi gick in i fårhagen först, tänkte att vi kunde gå den vägen upp till sandersdalar så hundarna kunde springa fritt. Men det var så jäkla blött så vi struntade i det. Men en stund blev vi där inne i alla fall. Hundarna han jaga varandra lite och "bråkade" om en grej som Thea hittade. Men vad var det dom bråkade om? Jaa, se själva.







Om ni inte ser vad det är så är det en bit av en ryggrad från ett rådjur. Mums... Sen gick vi vidare till skogslyckan, handlade lite och sen gick vi den andra vägen hem.

Efter promenaden hann jag sitta och ta det lugnt nån minut och sen kom Jesper hem med barnen. Då var det fullt ös och Tindra tröttare än tröttast (=gnälligare än gnälligast). Sen blev det mat och sen åkte Jesper till jobbet. Så jag satte mig i Tindras rum och ungarna lekte på där inne. Men innan maten hade Tindra hittat nått hon tyckte var roligt. Hon hittade ett av läppstiften som hon fick med till sin sminkdocka som hon fick i ett av paketen på skyltsöndagen i Piteå. Såhär såg hon ut..



Håret skymmer lite nu, men hon hade målat sig ovanför bägge ögonbrynen och på/runt munnen. Är hon inte fin? Haha! Ser ni hur trött hon är? Haha!

Nää, alltså nu är jag jäkligt nervös.. Kan jag inte få ett svar på min mail snart..? Haha!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahah söt hon vart :D



theo var väldans intresserad av hundarna här :P

2011-02-08 @ 19:16:04
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0