Jäkla skit!

Vi gjorde ett försök att gå ut förut. Efter min och Trojas promenad på nästan 1½ timme. Då klädde vi på ungarna och skulle gå ut igen men vi hann typ upp till Tindras dagis och där hostade hon så hon kräktes, inte en, inte två, utan TRE gånger! Och då spydde hon även ner hela overallen och hennes skor. Nått måste ju vara galet när hon har en sånhär hosta?! Verkar heller inte hjälpa med varesig molipect eller bricanyl då vi testat båda.. Så jag ringde bvc och fick en tid hos farbror doktorn återigen. Imorn 09.45 ska hon vara där.

Så jag, Troja och Molly gick ner till fårhagen för att möta upp Malin, Thea och Agnes för att se om inte Troja ville busa lite. Faktiskt så gick hon igång och sprang och busade lite, men inte var det mycket.. Men denna gången kastade hon sig inte framför dom på rygg i alla fall, nu var hon bara nyfiken och gick fram och nosade. Agnes och Thea däremot sprang ju runt i 280 som vanligt, hehe.

Just nu sitter jag och lägger in massa bilder i datorn. Blir en blandad kompott kan jag garantera er. Blev nämligen lite fler bilder under min och Trojas promenad idag så vi får väl se om det finns några värda att visas.. Men jag tänkte att jag lägger upp bilderna i ett separat inlägg, för än så länge har bara hälften av bilderna laddats in i datorn. SEGT!

Vad händer annars imorn? Jag tror att jag ska bylsa på Molly kläder och ta en långpromenad imorn medan Jesper är på vårdcentralen med Tindra. Fast just runt den tiden är det lite klurigt, för då ligger oftast Molly och vilar. Men vi får se. Har hon inte somnat så klär jag på henne, men sover hon så får hon sova. Intresseklubben antecknar eller? Shit vad rörigt detta blev.. Och föresten..arbetsförmedlingen har fortfarande inte ringt upp mig. BRA handläggare man har va? Hrmf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0