Dagens träning!

Tänkte skriva lite om dagens träning. Jag kom mig faktiskt iväg till gymmet även om jag tvekade lite imorse pga sjukdomar. Jag startade lite "lätt" på crosstrainern som uppvärmning. Tidigare har jag bara orkat 10 minuter, sen är jag halvdöd. Men idag orkade jag lite mer, så jag hoppas att förkylningen är påväg att dra sig tillbaka. Jag stod 15 minuter på crosstrainern i alla fall och kände att jag förmodligen hade kunnat orka en stund till, men det var ju bara uppvärmning inför gympasset. Sen gick jag igenom maskinerna och upptäckte att jag borde öka benpressen lite, men inget jag orkade ta tag i idag. När jag gjort min lilla runda bland maskinerna så ställde jag mig på löpbandet och det var där jag chockade mig själv lite, hehe. Först gick jag i rask takt i 3 minuter, sen ökade jag takten och började springa. Jag sprang i 10 minuter men hade nog kunnat fortsätta en stund till, men då visste jag att jag hade en hungrig man och två hungriga barn hemma, haha! Sen gick jag i 3-4 minuter till för att varva ner lite innan jag åkte hem för att duscha.

Jag känner mig ändå inte helt nöjd så jag funderar faktiskt på att köra lite pilates ikväll när ungarna har lagt sig. Kan vara skönt att få sträcka ut kroppen lite i alla muskler och leder. Ska ta mig en funderare på det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Martina

duktig du är;)

härligt!

2011-03-09 @ 07:44:19
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0