Trollhättan!

Nu kommer jag bara in och skriver en snabbis. Vi ska åka till trollhättan och överby. Tindra behöver ett par skor för dagis, stövlar och även Molly behöver stövlar. Så vi sticker till skopunkten som har ta 3 och få det billigaste på köpet! Blir nog nice! Sen ska dom även få ett par överdragsbyxor. Blir lite väl varmt i det fodrade regnstället när det inte blåser och sådär. Sen behöver även Tindra lite nya kläder i övrigt så det blir en sväng där idag.

Tindra är inne i världens växtperiod just nu. Hon har växt ur dom flesta av sina byxor, på längden. Strolek 98 går fortfarande helt ok, men jag kommer köpa 104. I alla fall på alla mjukisbyxor och sådär. Men nu kommer jag inte köpa massa varma kläder utan det blir nog lite leggings och mjukisar. Får väl se vad vi kommer hem med!

Men nu måste jag tvätta av kladdmostern Molly, ta fram kläder, klä på barn och mig själv och sen sticker vi! Jesper är ute på promenad med Troja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0