Trött..

Jag känner mig helt slö idag! Men det är väl så när man håller igång hela dagen? Blev inget gym idag heller. Tog mig helt enkelt inte iväg, varför vet jag egentligen inte. Sen har vi varit ute i stort sett hela dagen från det att ungarna kom hem. Blev ju sånt underbart väder! Vi gick in för att äta middag och sen gick vi ut igen och var ute till 17.30. Det uppskattades av både mor och barn! Molly har ju äntligen börjat gilla att vara ute. Beror säkert på att hon slipper bylsa runt i overallen och kan ha sitt fodrade regnställ på sig istället. Underbart var det hur som helst! Tänk om det kunde fortsätta vara sånthär väder hela veckan! Men dock verkar det inte bli så. Ser faktiskt både snö och regn på väderrapporten för veckan.. FY FAN! Tar denna snö aldrig slut?

Nää, om man kanske skulle ta och ge upp detta nu och gå och lägga sig istället. Känner mig helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0