Kväll igen!

Molly är riktigt dålig nu. Hon vill inte leka och inte göra någonting, bara klänga på mamma. Det var nämligen så att när vi var på gymmet förut så ringde dom från dagis och sa att Molly hade spytt. INTE BRA! Så vi fick ju sticka dit direkt. Så vårat gympass varade inte mer än 30 minuter eller så. När jag kom till dagis möttes jag av en trött liten Molly. Och när vi kom hem åt hon lite välling och sen somnade hon och sov närmare tre timmar. Sen ville hon bara sitta och mysa i famnen och skita två gånger. Så nu har hon åter igen brännsår i rumpan. Stackarn! Jaa, vi får väl se om resten av oss blir sjuka då.. Jag har mått småilla till och från nu under eftermiddagen, men det kan lika gärna vara inbillning eftersom man VET att Molly spytt och är dålig i magen.. Så nu har jag precis lagt henne. Hon var såå trött! Och Tindra sitter i badet och plaskar och jag lägger in lite musik i telefonen eftersom jag får åka och träna själv imorn.

Funderar på att skaffa ett armband till telefonen faktiskt. Och ett par bättre hörlurar som inte åker ur hela tiden. HATAR iPhones lurar alltså! Men det är nog för att jag har så små öron så snäckorna passar inte. Behöver sånna man stoppar in i örongången. Dom är bäst! Nåja, vi får se helt enkelt.

Jag återkommer senare med lite bilder och sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0